Site-ul web al companiei dvs. este ca o mașină, dacă nu este întreținut în mod regulat, se va defecta în cele din urmă. Acum că aproape toată lumea își duce afacerea online, există o mulțime de concurență acolo. Concurenții tăi se luptă pentru a se asigura că site-ul lor se clasează foarte bine pe motoarele de căutare. Deci, cum vă așteptați să rămâneți în fața concurenței dacă nu vă maximizați rentabilitatea investiției și nu profitați la maximum de site-ul dvs.?
Trebuie să efectuați întreținerea periodică a site-ului web. Majoritatea întreținerii site-ului web poate fi auto-servire, dar este mai bine să angajați un serviciu de întreținere a site-ului web care să vă ajute cu aceasta. În acest fel, vă puteți concentra pe dezvoltarea afacerii dvs. și vă puteți îngrijora mai puțin cu privire la întreținerea site-ului dvs.
Acestea sunt sarcinile pe care ar trebui să vă așteptați să le faceți în mod regulat atunci când angajați servicii de asistență pentru site-uri web:
1. Actualizarea software-ului site-ului
Dacă utilizați orice tip de sistem de gestionare a conținutului precum WordPress sau orice fel de script precum PHP, acesta trebuie să fie mereu actualizat. De obicei, WordPress se actualizează automat, dar există cazuri în care ar putea fi necesar să fie actualizat manual.
În plus, dacă utilizați o gazdă a unui site web, un furnizor de servicii de întreținere web se va asigura că își actualizează în mod regulat software-ul serverului de bază. De exemplu, vor verifica dacă lucruri precum serviciul FTP care rulează pe server sunt actualizate. Dacă totuși, rulați propriul dvs. server web, acesta va testa și aplica manual actualizări.
2. Îmbunătățirea vitezei site-ului
Știați că douăzeci și cinci la sută dintre utilizatori navighează în afara unui site web dacă durează mai mult de trei secunde pentru a se încărca? Încărcarea paginii este, evident, o parte importantă a experienței utilizatorului. Cu toate acestea, avem tendința să-l lăsăm să alunece pentru a găzdui o nouă funcționalitate ingenioasă sau un design estetic al site-ului web.
În realitate, vizitatorilor web nu le pasă de toate clopotele și fluierele. Le pasă să acceseze cât mai repede posibil informațiile pe care le doresc. Un alt factor important de luat în considerare este modul în care viteza de încărcare a paginii afectează clasamentul în motoarele de căutare. Un site lent crește rata de respingere și, dacă oamenii navighează din pagina ta web la fel de repede cum au ajuns acolo, atunci Google va crede că site-ul tău nu este important, așa că îl va împinge mai jos în clasament.
Un serviciu de asistență pentru site-ul web va verifica întotdeauna viteza site-ului dvs. utilizând în mod constant informațiile pe care le obțin din instrumentele de verificare a vitezei pentru a îmbunătăți continuu modul în care se încarcă.
3. Remedierea erorilor HTML
Codul HTML nu este ușor, mai ales dacă nu știți nimic despre codificarea site-urilor web. Trebuie să acordați atenție detaliilor pentru a vă asigura că funcționează bine. Ceea ce ar putea părea o eroare minoră ar putea duce la o serie de probleme, cum ar fi pagini cu aspect ciudat, multimedia lipsă, etc. Asistența de încredere pentru site-uri ar trebui să poată inspecta, găsi și remedia problemele legate de HTML.
4. Copiere de rezervă a fișierelor
Imaginează-ți cât de frustrant ar fi dacă ai pierde toate fișierele esențiale ale site-ului tău. Acestea includ imagini, pagini, postări de blog, pluginuri etc. Dacă vă rulați site-ul web pe WordPress, este posibil să aveți câteva opțiuni de backup automatizate. Serviciile de întreținere a site-ului web asigură că copiile de siguranță ale fișierelor și bazei de date sunt efectuate automat cel puțin săptămânal.
5. Dezvoltarea de conținut nou
Strategia dvs. de conținut ar putea fi corectă, dar este întotdeauna o idee bună să o îmbunătățiți prin crearea de noi tipuri de conținut. De asemenea, conținutul dvs. web trebuie să fie actualizat. Dacă ați scris o postare care a fost publicată cu ani în urmă, s-ar putea să nu fie relevantă în acest moment și este posibil ca unele informații să fie actualizate.
6. Optimizarea pentru motoarele de căutare
Verificarea periodică a site-ului dvs. pentru zonele în care capacitatea de căutare poate fi îmbunătățită poate contribui în mare măsură la îmbunătățirea optimizării motoarelor de căutare. Postările de pe blog pot fi modificate pentru a include cuvinte cheie populare și competitive. Paginile dvs. de destinație pot fi, de asemenea, actualizate pentru a include cuvinte cheie mai relevante și mai oportune. Chiar și pagina ta „Despre noi” poate fi actualizată în mod regulat pentru a profita de cuvintele cheie populare din industria ta. Cercetarea cuvintelor cheie este, de asemenea, importantă atunci când creați conținut nou pentru site-ul dvs. web.
Ca parte a strategiei SEO, este, de asemenea, important să identificați problemele structurale din site-ul dvs. care pot afecta modul în care motoarele de căutare vă văd site-ul.
7. Asigurarea coerenței designului pe toate paginile
Site-ul dvs. web ar trebui să funcționeze corect în toate cele mai recente versiuni ale browserelor web majore, cum ar fi Chrome, Safari, Firefox etc. Aceste browsere se actualizează frecvent și, dacă site-ul dvs. nu se adaptează la actualizări, este posibil să nu apară sau să nu arate așa. cum vrei tu. Acest lucru ar putea afecta negativ afacerea și brandingul dvs. De asemenea, este important să vă asigurați că aveți un design de site web receptiv, care arată bine pe dispozitivele mobile.
Un alt factor de luat în considerare în ceea ce privește designul site-ului dvs. este uniformitatea. Dacă aveți o mulțime de elemente de branding care reprezintă compania dvs., acestea ar trebui să fie incluse uniform în toate paginile dvs.
8. Remedierea legăturilor rupte
Fiecare link de pe site-ul dvs. ar trebui să conducă exact la locul potrivit, dar uneori linkurile pot merge prost. Un site sau o resursă la care ați conectat mai devreme ar putea să dispară, o pagină de pe site-ul dvs. ar putea deveni indisponibilă sau ați putea muta o postare și ați uita să actualizați alte persoane care au link-ul către ea.
Link-urile rupte pot fi dăunătoare site-ului dvs. Ele ar putea oferi vizitatorilor impresia că:
a) Site-ul dvs. nu este ușor de utilizat
b) Nu vă actualizați în mod regulat site-ul web
c) Nu ești credibil
În mod ideal, un serviciu de întreținere a site-ului web va verifica în mod obișnuit site-ul dvs. pentru a identifica orice link-uri întrerupte. De îndată ce le găsesc, fie le vor modifica, fie le vor elimina.
9. Examinarea analizei site-ului dvs. web
Performanța site-ului dvs. trebuie monitorizată pentru a vă asigura că totul funcționează așa cum ar trebui. Un specialist în asistență pentru site-uri web cu experiență va examina valori la nivel înalt, cum ar fi câți vizitatori noi și care revin pe site-ul dvs. a primit în ultima săptămână sau ce postări de blog sunt cele mai citite. Ei vor face apoi ajustări site-ul dvs. în consecință pentru a se asigura că toate valorile sunt la apogeu.
Acesta este doar un punct de pornire minim al ceea ce înseamnă întreținerea site-ului web. Unele dintre aceste sarcini pot consuma prea mult timp. În plus, dacă nu știi ce faci, ai putea ajunge să faci mai multe daune. Opțiunea mai bună este să angajezi servicii profesionale de întreținere a site-ului web.